Nimic mai simplu…

Când oamenii sunt liberi să facă ce vor, de obicei se imită unii pe alţii

Skittles pentru o poveste

Posted by Cafea cu menta on February 22, 2009

Ieri mi-am pus, plictisit, un status pe Y! Mess… Cum ca dau o punga de Skittles – bombonele cu gust de fructe, daca vi le mai amintiti, cu sloganul “Curcubeul aromelor Skittles –  am anuntat ca dau o punga de bombonele dintr-acestea, contra unei povesti frumoase. Si iata ce-am primit:

skittles-taste-the-rainbowIulia mi-a trimis Scufita Rosie, de Fratii Grimm

Marlena mi-a trimis mai mult decat o poveste: Frantz Kafka – Procesul

Andrei s-a gandit la o poveste atipica: Povestea unui muc de tigara

Povestea Alexandrei e privata, nu o pot publica, desi e realista, spune ea.

De la Roxana, o poveste semnata Hans Christian Andersen, Ratusca cea urata

Pana luni sper sa mai primesc ceva povesti 🙂

One Response to “Skittles pentru o poveste”

  1. heartlessbici said

    Aventurile intime ale unei prostituate de lux londoneze
    Belle de Jour

    Nu refuza niciodată plăcerea doar pentru că îţi este frică de ceea ce ar putea spune ceilalţi despre tine.” — Belle de Jour

    Primul lucru pe care trebuie să-l ştiţi este faptul că sunt o curvă.
    Şi n-o spun cu superficialitate.
    Al doilea lucru e faptul că locuiesc în Londra.
    Nu e un oraş ieftin. Ca majoritatea prietenilor mei, m-am mutat aici, după universitate, cu speranţa de a-mi găsi o slujbă. Dacă nu una bine plătită, măcar una interesantă sau populată exclusiv de bărbaţi chipeşi şi buni de însurătoare. Dar astfel de posturi sunt rare pe pământ.
    Prostituţia înseamnă o muncă permanentă, dar nu solicitantă. Cunosc o mulţime de oameni. E drept, aproape toţi sunt bărbaţi, iar pe cei mai mulţi dintre ei n-o să-i revăd niciodată.” — Belle de Jour

    merit skittles?:)))))

Leave a Reply

 
